Мотивация

Полезни съвети от топ инструктори или 6 начина да се чувстваш добре в кожата си


Днес сме подбрали за теб 6-те най-полезни съвета от доказани инструктори и с радост ги споделяме. Целта е да научиш какво мислят те и какво според тях е важно, за да живеем всички ние по-добре.
 
Сигурни сме, че, ако обичаш спорта, си ги чувал, но все пак искаме да ти ги припомним.
 
Ето ги и тях:
1. Прави по 10 000 крачки всеки ден – Харли Пастернак
Доказано, е че са необходими 10,000 крачки на ден, за да приведеш организма си в оптимален вид. Паркирай на по-отдалечен паркинг и направи няколко бонус крачки до работното си място. Използвай стълбите вместо асансьора и виж разликите в своето тяло.
За да контролираш пулса си и броя крачки, е добре да инвестираш във функционално устройство. Примери за това са спортна гривна и часовник, мобилна апликация и други устройства за следене на физическата ти активност.
 
2. Не прекалявай с тежестите – Алекс Маклийн
Не е необходимо да прекаляваш с големите тежести с цел да постигнеш по-бързо целите си. Вместо това, тази идея може да те изкара от залата за дълъг период от време. Оптималният вариант е килограмите на тежестите, които ползват за тренировка, да бъдат съобразени с твоето тегло. По този начин тренировката ти ще бъде по-ефективна и очакваният резултат ще бъде по-удовлетворяващ.
 
3. Създай си фитнес навик – Боб Харпър
В забързаното ежедневие е трудно да осмислим приоритетите си. Денят неусетно се изнизва и не остава време за фитнес или друга физическа активност.
Състави си график с конкретна дата за твоето спортно занимание. Постави го на видно място из дома или офиса. По този начин няма да забравиш да посетиш фитнеса или да се раздвижиш в парка.
 
4. Усилията ти трябва да бъдат фокусирани и контролирани – Джеймс Грей
От изключително значение е да контролираш тежестта, повторенията, вдишването и издишването.
При контрола на тежестите, е необходимо оптимално съкращение на мускулните групи. Колкото по-голяма е степента на съкращение на мускулните групи, толкова резултатът от тренировките ще бъде по-удовлетворяващ.
 
5. Яж чиста храна – Натали Болтън
Консумирай храните в близко до натуралното им състояние, като ограничиш обработените храни, богати на рафинирани въглехидрати, транс-мазнини, консерванти и овкусители. Избери натурални пълномаслени млечни продукти, риба и прясно месо.
 
А сега сигурно се чудиш къде е 6-ят съвет???
Искаме да го чуем лично от теб!
 

Щом си на тази страница, значи те е грижа за себе си. Ние сме почти убедени, че спортът е твоят начин на живот, а ние ценим високо това.
 
Ако искаш да бъдеш сред ТОП инструкторите и съветите да идват от теб – запиши се още сега тук и дай всичко от себе си. Ние искаме да те чуем, а ти?


Важните неща, които трябва да обмислите, преди да станете фитнес професионалист





Фитнес кариерата може да бъде много атрактивна (и обикновено започва с много ползи като безплатна карта за фитнеса), но се иска много повече, за да станете успешен фитнес треньор, което повечето хора не знаят. 
За да ви помогнем да решите дали искате да получите сертификат, попитахме част от нашите курсисти кои са нещата, които биха искали да знаят.
 
1. Работа или забавление?
Може би изглежда, че вашият фитнес инструктор има цялото време на света (и това вероятно е така), но това не означава, че работата е изцяло забавления и игри. Преди дори да се появи във фитнеса, той вероятно е прекарал часове, съставяйки перфектния плейлист, посещавайки конференции, за да научи нови движения и е създава хореографиите пред огледалото.

Да бъдете добър инструктор често означава да пристигнете по-рано и да останете до по-късно, за да помогнете на трениращите, както и да почистите студиото. Нужни са  часове за подготовка и подбиране на музика, движения, както и да се информирате и усъвършенствате.

2. Фитнесът като бизнес
Ставайки персонален треньор или фитнес инструктор, означава, че отговаряте за управлението на собствения си бизнес.  Голяма част от това е придобиването на всички подходящи сертификати.
Въпреки че ще изразходвате собствените си пари, време и енергия, изучавайки и преминавайки сертификационните си курсове, това е лесната част. Трудната част е създаването на устойчив бизнес, който не поглъща цялата ви физическа и емоционална енергия, опитвайки се да привлече клиенти. Важно е да разберете, че продавате себе си като продукт, който хората ще купуват, така че не само трябва да предложите нещо с висока стойност на потенциалния клиент, но също така ще трябва постоянно да развивате, актуализирате и продавате продукта си.
 
Първото нещо, което обикновено чуваме, когато някой поиска да стане фитнес инструктор, е:
"Изглежда такава забавна работа - искам да кажа, че ти се плаща да тренираш!"
Не точно! 

Да станете групов фитнес инструктор означава, че ще преподавате на други хора и ще практикувате безопасни и ефективни упражнения за вашите курсисти, а не за вашата лична тренировка.
Докато демонстрирате движенията, всички упражнения, които включвате във вашите уроци,  трябва да се извършват с голям интерес от курсистите ви, а не с личното желание да се подложите на добра тренировка.
В действителност, понякога ставайки професионалист в областта на фитнеса, става още по-трудно да направите собствената си тренировка.

В края на деня, след работа в залата, последното нещо, което ще искате да направите, е да останете за лична тренировка. С няколко думи: да мотивирате себе си често може да бъде и предизвикателство.

3. Усъвършенстване
За разлика от някои традиционни професии, където можете да научите триковете на търговията по време на семинар и след това да повтаряте същите неща всеки ден, фитнесът винаги се променя, което означава, че ще трябва и вие да се променяте с него. 

За да се гарантира, че вашите курсисти получават най-безопасния и най-ефективния опит, трябва да разберете, че не само ще преподавате курсове, а и непрекъснато ще се обучавате на  такива (семинари, конференции, онлайн курсове, уеб-семинари и т.н.).
 
Сега се запознахте с част от нещата, от които най-много се интересуват курсистите и бъдещите инструктори и вярваме, че сте наясно с предизвикателството, което стои пред вас.
Фитнесът не е само забавление, той е начин на живот. Вие сте хората, които познавате най-добре силата на спорта, нужно е да направите първата крачка.
 
Ако вече сте убедени, че тази работа е за вас, заповядайте и са запишете тук.


9 ползи от това да бъдеш добър Инструктор групови занимания



1. Можеш да достигнеш до толкова много хора чрез една тренировка, което ти дава възможност да окажеш голямо въздействие върху подобряване на здравето им  и добрия им начин на живот.
 
2. Имаш способността да проектираш и да представиш смислени и запомнящи се движения, които помагат на хората да се движат по-добре и да функционират по-ефективно – и не само по време на тренировките.
 
3. Можеш да развиеш значими връзки с клиентите, които надминават груповата фитнес среда.
 
4. Можеш да създадеш класове, които са безопасни, ефективни и забавни, така че участниците да имат приятни преживявания и да се почувстват мотивирани.
 
5. Имаш възможността да работиш в различни условия, от фитнес зали и бутикови фитнес студиа до спа центрове, както и да провеждате класове на открито.
 
6. Имаш възможността да обучаваш другите за тяхното здраве и да им предоставяш практична, научно обоснована информация, която те могат да използват, за да се чувстват по-добре в кожата си.
 
7. Имаш практическите познания за човешката физика.
 
8. Можеш непрекъснато да се учиш и да се развиваш като професионалист в динамично развиваща се област, която създава уникални възможности да разшириш знанията и уменията си.
 
9. Имаш възможността да работиш и да печелиш, като помагаш на другите да бъдат най-добрата версия на себе си и да стават свидетели на личните си трансформации с всяка следваща крачка по пътя.
 
 
А това е само малка част от причините… Ако и ти искаш да се възползваш от тях, направи първата
 крачка.